Pages

Jadilah Wanita Yang Paling Bahagia

Thursday, July 14, 2016

BEGITU INDAH DUNIA, SIAPA PUN KAN TERLEKA....


Setelah kian lama, blog ini bersawang dan tarantula yang menghuni, daku? telah lama menginjakan diri ke alam yang amat mencabar serta tercabar. tercabarlah segala ketenangan yang ku peroleh dulu kala, tercabarlah segala kesabaran ku dulu, kini ku di alam yang realiti, penuh onak duri, ku harus kembali seperti dulu agar kembali tenang itu... ku akur tanpa Nya pasti ku tersungkur lagi.. ku memburu diriku yang dulu tp aku belum pasti apakah aku menjumpainya. ku menulis kerna ku rasa sonsang kiri kanan dan ku harap akan ada sirna yang akan kembali bersinar. Allah segalanya, itu pasti.... 
ku rindu.. rindukan ketenangan, rindukan lunakkan lembut belaian Dia menyapaku tatkala ku tersungkur. Dia tetap ada dan jangan Dia menjauhkan dari ku, pasti aku akan rebah dalam kehinaan. misi berusaha sampai jadi. 
kini ku dikurniakan 3 cahaya mata, lelaki kesemuanya, keaktifan dan kepintaran mereka sekali menguji aku, ku menjauh kerna kesibukkan dunia fana, ku angkuh kehinaan, ke berharap akan datang sedikit kekuatan untuk ku melompat jauh pergi meninggalkan ketegangan ini dan akan kembalikan ketenangan itu. ku menulis kerna ku meluah. agar aku kembali bersirna.
allahua'alam

No comments:

Post a Comment